onsdag 14. august 2013

Posekort til jentekonfirmant

Hmmmmm, det er rart det skal være så vanskelig å få disse korta inn i bloggen......, skulle så ønske jeg hadde fått laget meg en rutine på ferdig kort - så blogg!!! Men neida, ikke jeg!! Jeg burde jo absolutt være flink, for jeg leser jo blogg på blogg, kommenterer innlegg på innlegg og følger blogg på blogg. Kan ikke si jeg skal skjerpe meg heller, for det går ikke allikevel.

Men, her kommer det ihvertfall ett nytt kort. Posekort!! Har aldri gjort det før, men nå skal det kjøpes inn slike poser (hadde bare en etter ett Hønetreff jeg var på). Dette var gøy. Lagd en form her, og har veldig lyst til å prøve de en ikke bretter også :)

Kortet er laget med Pion ark, bilde er fra ett Pion klippeark, blomster fra WOC, perler og bånd kommer fra Ebay, stempler fra Tim Holtz og Kort og Godt, stempelpute er diverse  Distress ink på tagen og tekstene med Memento :)

Kortet skal være med på utfordringen til Card and scrap der alt var lov :)
Ett lite bildeskred igjen!







Hva syntes dere? Koselig med en kommentar, for ett tips eller to eller for en mening :) Lærer av det, så kommer jeg inn på deres blogger lettere også :)

- Ha en fantastisk dag alle sammen -

11 kommentarer:

  1. Vakkert, fullt av nydelige detaljer som gjør kortet spennende å se på :-)
    Godt å se at du er i gang igjen etter sommeren.
    Klem Gro

    SvarSlett
  2. Supert da :)
    Syns du snakket om tørke her jeg.. Du har laget dobbelt så mange som meg i sommer om du bare har laget dette :p

    Klem
    Sees neste uke... Gelder meg masse

    SvarSlett
  3. Herlig kort! Skikkelig Ellen-kort selv om det var første posekort :-) Lagde tre kjappe kort på to timer her før helgen, det er det eneste jeg har fått til i sommer... Gleder meg til høsten med regn og kaldt ute... :-)

    SvarSlett
  4. Super beautiful!!! Spanish Kisses to you..

    SvarSlett
  5. Flott posekort !! Masse flotte tekster og detaljer :-)

    SvarSlett
  6. Nydelig posekort i flotte farger!
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem fra Gunn:)

    SvarSlett
  7. Lækkert posekort med mange detaljer ! 1000 tak for at du deler med os på Card and scrap...
    Hjørdis DT :0)

    SvarSlett
  8. Ååå, så nyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Card and Scrap

    SvarSlett
  9. Kjempeflott posekort, med herlige detaljer. Ta en titt i bloggen min - ang blogcandyen. ;-)

    SvarSlett
  10. Först vill jag tacka för dina helt överväldigande kommentarer, både i min blogg och på scrapping.no. Tack så alldeles väldigt mycket, dina ord värmer verkligen massor och jag blir så glad, så glad!

    Tyvärr minns jag inte alls var jag hittade den där dataskärmen och tangentbordet, men provade nu att googla på "computer screen" och tycker att jag fick många användbara träffar. "tangentbord" kan fungera också..?

    Jag blir självklart bara glad och lite hedrad om du vill lifta något jag gjort, så kör igång, bara! Ser fram emot att se resultatet.

    Det här posekortet du har gjort är helt sagolikt vackert!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails