mandag 8. september 2014

Tusen takk for koselig tilbakemeldinger, nå kommer det et dåpskort fra meg :)

Heisann :)
Da er sommeren på hell og høsten er godt i gang, da blir det litt lettere og
sette seg ved hobbybordet igjen.....unger og mann er på henholdsvis skole og jobb igjen. Da er det bare å benytte hvert sekund kroppen klarer til å kose seg med hobbyen sin. Ønske om å gjøre masse er større enn evnen.....men kjenner jeg er utrolig glad jeg har dette å gå til i gode tider gjennom dagene........skulle jo ønske jeg klarte mer.....men 


Dagens kort har jeg laget for tanta mi ♥ Valgte å brettet litt, laget et staffelikort (easelcard) til en liten gutt som skal dåpes :)
De faste tingene er på plass:
Mønsterpapir fra Pion Design
Nydelige bilde er fra Kort og Godt sittt ark.
Dies fra Spellbinders og hjertebanner fra La La Lands Crafts
Punch fra Martha Stewart sommerfuglpunch
Sweethearts blomster og bånd fra WOC og charms fra Kort og Godt, skje er ukjent
De herlige stemplene er fra Kort og Godt, utenom det inne i skrivefeltet det er fra North Star Stamp
Skjønn liten gutt fra Kort og Godt sitt utklippsark DÅP
Kommer en strøm med bilder :)
 Lagde ett litt større skrivefelt under hovedteksten
 Teksten inni er en nydelig tekst fra North Star Stamp
 Her ser dere innsiden av staffelikortet (Den du knekker i to), tekstene og håndavtrykkene er herlige stempler fra Kort og Godt
 Baksiden av kortet med stempler fra Kort og Godt og stjenene fra North Star Stamp
Under kortet har jeg bare personlig stempel laget hos Scrapmagasinet

Utfordringer jeg ønsker å delta i med dette kortet er:
Hjerteboden.com - papir og sånt - Kort og Godt stempler
Thats just so cute - Staffelikort (easelcard)

Tusen takk for dere titter innom, moro og lettere å se bloggene deres  :) 



3 kommentarer:

  1. For et fantastisk nydelig dåpskort!! Så gjennomført med dekor på alle sider, virkelig flott!
    Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring.

    SvarSlett
  2. Utrolig flott kort med mange fine detaljer.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. Så nydelig og gjennomført, lekre farger og nusselig motiv. Takk for at du deltar på utfordringen ;-) Klem fra Rita

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails