torsdag 26. april 2012

Bursdagskort

Ojsann, her er det lenge siden jeg har vært......, men nå må jeg komme meg i gang her inne igjen :) Har vært så mye sykehus og smerter den siste måneden, at ting blir vanskelig å følge opp!

Dette kortet her lagde jeg natt til i dag, blir lite soving når smertene banker og banker kroppen min..... Kortet er et enkelt og greit kort, liker egentlig det også innimellom. Størrelsen på kortet var 5 1/2 inch * 4 1/2inch.
Dette er jo ikke det fineste kortet jeg har laget, men det å mestre og kunne lage ett kort når en har smerter er det viktigste for meg, det er jo en stor terapi for meg, og sikkert mange andre :). Moro er det.

Klarte forresten å være med på Hønetreff i helgen, det er det eneste treffet jeg er på (har vært med ett år) <3 Det foregår i Hønefoss, og er bare fantastisk. Den stemningen det er når en kommer inn er bare herlig <3 Latteren henger høyt i rommet hele tiden, lærebort viljen er der, de gode samtalene rundt bordet er bare best, ett sted alle føler seg velkomne <3 <3 <3 Har en smerter er det helt greit, de pleier deg, og bryr seg null om jeg ikke alltid kan hjelpe til, trøstende gode klapp på skulderen <3<3<3 Kom og vær den du er!!!Har dere mulighet er dette ett supert treff som virkelig er verdt ett besøk!! Marit og Ann Kristin gjør en fantastisk jobb <3

Vet dere om noen andre hyggelige, gode treff i nærheten av meg (bor på Jevnaker), tar jeg gjerne i mot tips <3

Tilbake til kortet :)

Det jeg har brukt:
Ark: hvit og rosa bazzill, og craft bazzill
Mønsterark: Recykle (Amore)
Stempler: forsiden er stempelglede stempel og innsiden er billettstempel fra kreativehender og personlig stempel fra Scrapmagasinet
Dies/punch: Spellbinders og tall fra Tim Holtz alfabet
Diverse: rosa og hvit twinetråd


Forsiden:


Innsiden:


Baksiden:




Tenkte jeg skulle delta på en utfordring når jeg først har laget dette kortet da <3 Alltid bittelitt spennende, selvom sjansene er minimale.....thihi..... ;)


Papirdokkene - bursdag med tall




Setter stor pris på kommentarene dere tar dere tid til å skrive, alltid hyggelig å se at noen tar seg tid til en titt :)

Ha en fortsatt herlig vår <3<3<3, krysser fingrene for at den blir varmere igjen snart!!!

7 kommentarer:

  1. Det er ikke alltid at et kort trenger å være dynget ned med stæsj for å være fint :) Dette synes jeg var flott både i farger og oppsett! Å ja, å lage kort er terapi for mange, inkludert meg selv... Fint å koble av litt :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kort du har laget i nydelige farger!

    Og takk for et utrolig koselig og herlig treff! Hønetreffene er de beste treffene, det er så koselig! Håper vi sees til høsten. :)

    SvarSlett
  3. Kjempefint ble det Ellen. og treffene blir bra når menneskene som er der ønsker hverandre det beste. Du er en bidragsyter du også. Du lager flotte ting og gir masse av deg selv:) Gleder meg til høsten:)

    SvarSlett
  4. Oi da.. ja ikke godt med de smertene. Kan prøve hvem som vil. Kjenner til det, har selv sittet på treff med morfin innabords bare for at eg sku komme meg ut litt og treffe andre og få noe annet å tenke på. JA D ER TREAPI, for vi scrappedamer er så utrolig flotte mennesker. Alle er velkomne, store, små og halte. He he. Ønske deg riktig god bedring. OG jg digger det kortet, så rent og stilfullt

    SvarSlett
  5. Kjempe flott kort. Ikke greit med de smertene. Scrapping er terapi for det meste tror jeg. :)

    SvarSlett
  6. Nydelig og stilrent!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  7. Flott kort du har laget.
    Takk for at du bidrar til bursdagsfeiring hos papirdokkene. Lykke til!
    Angella

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails