torsdag 29. januar 2015

Morsdagskort

Da er tiden inne for ett nytt kort........altfor lenge siden sist ;) .....men men :)
♥♥♥
Nå er det morsdagskort som er mitt bidrag. Så glad i disse smådagene - betyr masse. Særlig etter at jeg tross alle spådommer ble mamma til to nydelige gode jenter, jeg aldri kunne klart meg uten, og at jeg er så heldig og har verdens beste mamma selv. En mamma som står på og gjør alt og enda litt til for at ungene hennes skal ha det bra <3 Det er verdt ett kort og ei kake eller to blir det nok også :) Her hjemme kommer jentene togene inn på soverommet med kake, brus og pakke tidlig morsdagsmorgen .....akkurat sånn jeg og mine tre søsken gjorde da vi var små .....eller bodde hjemme er vel mer rett ;)

Så her er morsdagskort nummer en, med herlige tekster fra North Star Stamps, eller nå heter det North Star Design og Engros. De har en utfordring som heter morsdagskort/valentine så her må jeg jo være med <3 

♥♥♥







♥♥♥


♥♥♥

Kortet er enkelt laget/pyntet med:
Bazillark i grå/brunt og Vanillia,
mønsterark er så klart fra en av fine favorit design, nemlig Kort og Godt,
perler fra Storyteller og blonder fra ukjent :).
Stemplene er alle da fra NSS (personligstemplet siste side er fra Scrapmagasinet).
Så har jeg brukt en herlig dies fra Scrapmagasinet, og embossingfolder fra ukjent. Inni og baksiden er det spellbindersdies som er brukt :)

♥♥♥


Innsiden med herlige tekster 

♥♥♥


Baksiden

♥♥♥

Utfordring jeg ønsker å delta i er:

♥♥♥

Tusen takk for du titter innom, håper du tar deg tid til en liten ris/ros kommentar, så jeg kan titte innom din blogg en tur å se på hvem du er :) Ha en super dag/kveld videre alle sammen ♥♥♥



4 kommentarer:

  1. Nydelig morsdagskort Ellen :-)
    Flott dekor og harmoni gjennom hele kortet !!
    Blir nok en glad mamma som får dette.

    Takk for at du deltar hos Kort`O`Mania. Lykke til !!

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  2. Dette kortet var bare så nydelig! Smakfullt dekorert.
    Tusen takk for at du deltar i utfordingen hos oss i North Star Design.

    Klem fra DT Kristina

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort du har laget.
    Tusen takk for du deltar hos Kort ’O Mania denne gang.
    Lykke til.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så enkelt og delikat, et nydelig morsdagskort :-)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Storyteller, og lykke til!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails