torsdag 1. mars 2012

Adward- min første!

Kjenner jeg er kjempe stolt <3<3<3
Har vært så utrolig heldig å få denne award av Karins Kortemakeri, ei fantastisk jente som virkelig støtter opp om oss "nye". Kommer alltid med koselige kommentarer <3 Tusen  tusen takk for det :)
Ta turen inn i bloggen til Karin , og se alt det nydelige hun lager <3






Please follow the guidelines below when accepting your Liebster Blog Award.  Congratulations!
I believe with my whole heart that you deserve this recognition!

When one accepts the award they agree to:
  • Thank the person who gave them the award and link back to that person’s blog
  • Copy and paste the award to their blog (I linked my award to the one who gave it to me)
  • Reveal the next 5 blogs they have chosen to receive the award, commenting on their blog to break the happy news!
  • And lastly, hope the artists nominated will do the above and keep the award going by accepting and awarding “The Liebster Blog Award” to 5 special bloggers that they too would like to honor. 

Så kommer det som kan bli det vanskeligste av alt. Jeg skal velge 5 stk som jeg skal gi den adwarden videre til. Det skal være til noen som har mindre enn 200 følgere, noen jeg virkelig liker å følge og vil vise frem (men jeg har så mange ;) ). I denne store verden er det utrolig mange dyktigere bloggere.
Kriteriene for denne awarden er, at det skal være bloggere som har under 200 følgere.
Mitt valg er da disse kreative flotte bloggerne:
Håper dere vil ta i mot denne bloggen, dere fortjener den virkelig :)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med award. Har tittet litt rundt her nå, og du lager så masse fint!

    Tusen takk for herlig inspirasjon.

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk for den flotte awarden :) så snillt :) og takk for koselige kommentarer i bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Hei Ellen :)
    Tusen takk for awarden!
    Skal jeg ta den i mot på en måte?
    Føler meg litt som en dum nybegynner her nå, tihi ;)
    Og tusen takk for at du alltid legger igjen så gosselige kommentarer i bloggen min ;)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Tusen takk for koselig hilsen. Distrss tusjene er helt nye, og jeg skal prøve meg på det som Tim Holtz viser her: http://www.youtube.com/watch?v=AmI1fCbeCSg De ser jo veldig fine ut, så i morgen skal jeg teste litt :)

    Ellers er det morsomt å leke med Distress Ink og vann. Gir masse fine bakgrunner. Det finnes masse videoer på Youtube om dette også.

    Ha en herlig kveld!

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails