onsdag 28. mars 2012

Bursdagskort

Må starte med å takke så masse for alle kommentarene dere legger igjen i bloggen, det varmer så utrolig masse. Hver kommentar gjør meg bare så kjempe glad <3<3<3

Her kommer ett bursdagskort jeg har laget, nå er det vår og da syntes jeg både farger og pynt passet til ett vår bursdagsbarn <3
Når dagene ikke er så gode, og sofaen er god var dette ett kort som gikk greit å lage <3<3<3

Det jeg har brukt:
Ark
: lys begie

Mønsterark: Maja Design
Stempelpute: Memento black
Stempler: Forsiden fra North Star Stamps og personlig stempel fra Scrapmagasinet
Bling/annet: Blomster fra WOC, sommerfugl punch (tror det er MS) og oval scallop spellbinders.


Noen ganger er det enkle ganske så greit <3 Fikk tips om denne type kort av Kari (NSS), da vi var på Hønetreff! Og når formen er sånn der er denne type kort veldig grei :)

Håper dere liker det dere ser :)

Forsiden:


Tatt fra siden:



Utfordringer jeg deltar på:Kortgleder - Vår/påske, vår er for mange gutter starten på skateboardsesongen :)
Scrap'a long utfordringsblogg- Inspirert av ett bilde lilla og grønnfargen i herlig blomsterkrøll

Scrapperiket bonusutfordring- Bursdagstema <3


Setter stor pris på kommentarene dere tar dere tid til å skrive, alltid hyggelig å se at noen tar seg tid til en titt :)

Ha en herlig vår <3<3<3!!!

17 kommentarer:

  1. Nydelig. Liker ogdt både lilla og sommerfugler :)

    SvarSlett
  2. Så lekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket:)

    SvarSlett
  3. Oi dette var bare helt nydelig... så fint...og de sommerfuglene var bare prikken over i'en.. Tusen takk for inspirasjon..

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Herlige farger, og nydelig bruk av blomster!

    Ha en fin fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  5. så flotte farger og bruk av blomster :)

    SvarSlett
  6. Kjempe lekkert kort med nydelige blomster,sommerfugler og fargene som passer såå godt i sammen.

    Tusen takk for kommentaren i bloggen min.Hvit ink penn er supert hvis man vil ha "skinn"i motivet.Det stemplet med jakken mener jeg er fra kort og godt,hvis jeg ikke husker helt feil.

    Må du ha riktig fin påske
    KLem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  7. nydelig kort:) god idee det var å samle så mange roser inni en dies ::)flotte farger:)
    ønsker deg og dine en riktig god påske :)

    SvarSlett
  8. Hei.Takk for besøk i bloggen min.Kjempe flott og enkelt kort.Ga meg en fin idee.
    God påske videre.

    SvarSlett
  9. Så lekkert pynta!!! Kjempestilig.

    SvarSlett
  10. Nydelig kort du har laget, og takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
    - Har lagt inn fargene jeg brukte på Tilda ved Trilleboren:-)

    SvarSlett
  11. Ett fint kort :)
    Herlige farger :)

    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)
    Ha en fin dag!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  12. Dette var kjempefint! Flott blomstersamling.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  13. Nydelig kort og så flott du har ordnet blomstene :) Du er kjempeflink!

    SvarSlett
  14. Kjempefint kort. Du er kjempeflink med blomster og detaljer, som sommerfugl sammen med blomstene :)
    Tusen takk for kommentarer i bloggen min.

    SvarSlett
  15. Kjempefint kort. LIkte bruken av så mange blomster og at du har satt sommerfugler sammen med. Nydelige farger i dette kortet

    SvarSlett
  16. Dette er et nydeligt kort. Her er der noget at se på en som prøver at lære at arrangere blomster på kort og andre projekter:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails