søndag 17. juli 2011

Kortene jeg lagde på Hønetreffet

Lagde disse kortene på mitt første treff + ett til som jeg ikke fikk tatt bilde av (litt ergelig...men men)

Når en aldri har lagd kort, og en kommer på ett treff, her Hønetreffet blir en jo helt stum av beundring på det de rundt deg lager, nesten så en ikke tørr å vise frem sitt. Men, jentene rundt stilte opp, fikk beskjed at alle hadde de vært nye, kunne bare låne litt her og litt der. Fantastisk <3 Litt moro var det, jeg kom med en liten pose, der de andre hadde med seg opptil flere store trillekofferter + + +. Men en ser jo hvor fort haugen med utstyr vokser.

Første er mitt første bursdagskort. Her var det ei som lånte meg både ett stempeltrykk, akvarellfarger og embossingpulver/pistol. Stemplet inni og arkene kjøpte jeg der.

Her ser dere de andre resultatet derfra :)

Forsiden av guttebursdagskort

Midten :
Bak:




Neste kort var en utfordring der vi skulle bruke stemple av (så klart) ei høne vi fikk, vi var jo på Hønetreff :)




Det ble da 4 kort i løpet av en hel helg (det ene kortet har jeg ikke)!

2 kommentarer:

  1. flotte kort :) tøft å se litt anderledes str på kortene enn de stander str:)

    SvarSlett
  2. Så flotte kort du har laget :) Likte godt det øverste guttekortet jeg :)
    Grattis med blogg - det blir kjekt å følge med deg :)
    hilsen Janne-lise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails