søndag 17. juli 2011

Mitt aller første helt ferdige kort!

Konfirmasjonskort til jente
april 2011!

Har lyst til å starte bloggen min med det aller første kortet jeg lagde helt ferdig (syntes sikkert godt) :)
Dette lagde jeg på Hønetreffet i våres, der utfordringen var "rosa og lime".

Forsiden på kortet ble slik:

Her er innsiden:
Den rosa firkanten i venstre hjørne er lomme for penger (kom ikke så godt frem her)

Og en helt enkel bakside:
Så dette var mitt aller første ferdige kort.

Syntes jo det er kjempe moro med mitt første ferdig kort, men så klart ikke fornøyd :)
"Alle andre er super flinke" er jo tanken, men den tanken skulle bort.......og den er borte nå :)

Kom gjerne med kommentarer!



6 kommentarer:

  1. Synes det var kjempe-flott til å være det første du har laget. Føler ikke akkurat at mitt såg slik ut...men det føler vi vel alle. Gratulere med blogg, blir gøy å se hva du tryller frem etterhvert :)

    SvarSlett
  2. Synes også dette kortet var superflott..
    Godt du har kommet deg over kneika at alle andre er bedre en deg.. (det har ikke jeg enda )Gleder meg til og se mer fra deg etterhvert her inne..

    SvarSlett
  3. gratulerer med blogg :) det er kjekt å ha en fast plass der alt kan legges inn :)
    likte godt dette rosa kortet ditt :)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott kort :)
    Sånn så ikke mitt første kort ut for å si det sånn ;)
    Venter spent på oppdateringer :)
    Ha en fin søndag videre :)

    SvarSlett
  5. Dette var et veldig fint første kort! Utfordringen klarte du jo fint, og du har fått med mange fine detaljer. Perler som pynt på sommerfuglene gjorde seg godt.

    SvarSlett
  6. Først og fremst vil jeg takke for kommentarene på bloggen min, koselig :))) Og så vil jeg bare si at det var nydelige farger du har brukt her, jeg skal prøve å bruke litt mere freshe farger jeg også..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails