onsdag 16. november 2011

Bursdagskort til gutt

Heisann :)
Lenge siden jeg har lagt ut kort nå, men formen har ikks vært noe bra i de siste måndene. Mye sykehus og ligging, og lite kortlagingen og lite å legge ut på blogg :'( Men nå, nå har jeg kommet litt i gang igjen. Legger ut litt når formen er ganske så bra! Først dette bursdagskortet til gutt. Kjenner jeg syntes guttekort er super vanskelig, gleder meg til å lære å bruke bl.a. Tim Holtz produkter og stil. Er det noen som har noen ideer og tips lærer jeg gjerne :)

På grunn av ferdighetene vil dere se at dette er ett super enkelt kort, men gutten som fikk det ble super fornøyd. Kortet går jo under koden "simply & clean" :)

Forsiden av kortet er laget med bazzillark, guttestrykket har jeg fått så vet ikke hvor det er fra men det er farget med promarker, teksttrykket er fra Kort og godt, charms fra Kuttut og knapper :) Trykkene er trykket ut med spellbinders.



Innvendig har jeg brukt stempeltrykk fra NSS




Baksiden  med personligstempel fra Scrapmagasinet




Veldig "simply and clean"







2 kommentarer:

  1. For et flott kort du har laget Ellen :) Lekre farger du har valgt i lag. Klem fra Henrikke

    SvarSlett
  2. Flott kort i clean & simple stilen!
    Jeg fikk høre at jeg hadde den stilen første årene jeg scrappet. Har etter hvert utvidet scrappesakene og fått litt mere stæsj på kortene, men jeg ser enda at jeg strever med å stæsje sånn ordentlig :)
    Takk for titten i bloggen din!
    Hilsen Turid

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails