mandag 28. november 2011

Kondolansekort :'( !

Innimellom alle gleder det er med bursdager og jul, kommer det også situasjoner der det er behov for å lage kort til triste situasjoner! Dette kortet laget jeg til min mannskusine da hun brått mistet mannen sin av kreft. Dette er vel d vanskligste å lage kort til, så med en gang at dette var noe jeg ikke hadde prioritert når jeg har handlet inn ting til kortlaging. Men her ser dere resultatet alikevel, så får jeg ønske meg litt tekster og bilder til dette seinere!
Håper dere liker det!


Bilde er hentet fra nettet, stemplet er fra Norsk stempelblad, roser og perler fra WildOrchidCrafts og sommerfugl fra KuttUt. Arkene er så klart Bazzill!

Er det noen som har noen fine tekter eller bilder til kondolansekort blir jeg kjempe glad for tips!

6 kommentarer:

  1. Det var nydelig! Veldig smakfullt og vakkert. Jeg synes at kondolansekort er veldig vanskelige å lage, og har som deg ikke prioritert å kjøpe inn så mye som passer til det. Heldigvis er det ikke så ofte jeg har måttet lage det!

    Tusen takk for besøk og veldig hyggelig kommentar hos meg! Ja, det er veldig spennende med nytt hjem, og vi trives veldig godt her. Og en fin bonus er at jeg kommer til å få et supert hobbyrom!

    Også så koselig at du ville være med på candyen min :-) Du har en kjempefin blogg med masse herlig inspirasjon, så jeg gleder meg til å følge deg videre. Jeg har lagt meg til som følger, naturligvis, og har lagt inn bloggen din i blogglisten min også :-)

    SvarSlett
  2. :( Skjønner at dette var et vanskelig kort å lage ja. Men du skal vite at det var et kjempefint kondolansekort :)
    Tenker at jeg snoker litt videre i bloggen din siden jeg først er innom.
    Sender over en adventsklem.
    Hilsen Turid

    SvarSlett
  3. Et vakkert kondolansekort og motivet som du har brukt var veldig passende og pent.

    SvarSlett
  4. Hei Ellen!

    Lekkert kort du har laget! Du bør nok ta deg en tur innom Kortgleder-bloggen, for du er nemlig vinneren av førjulscandyen! Gå inn der, så ser du hvor du skal sende adressen din! ;-)

    Hilsen oss i Kortgleder ;-)

    SvarSlett
  5. Dette kortet tok virkelig pusten fra meg, det er kjempenydelig...

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails