lørdag 3. desember 2011

JEG VANT CANDYEN TIL KORTGLEDER, SUPER STOLT!!


HURRA!!! Tenk at jeg vant :D

Kortgleder sin candy


Dette er aller første gang jeg har vunnet en candy :) Har hele tiden tenkt at hvorfor legger jeg de ut, jeg vinner aldri (tar litt tid skjønner du ....thihi....er ikke så flink med data), så vant jeg virkelig. Så morsomt at det var kortgleder også :) Gir meg super masse lyst til å fortsette å scrappe og følge med i den utrolige bloggverden <3<3<3 Nok en gang TUSEN TUSEN MILLIONER TAKK, KORTGLEDER!!! Dette var stort :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med å ha blitt den heldige utvalgte!

    SvarSlett
  2. Gratulerer heldige du som den heldige! Tusen takk for snille ord i bloggen min. Det varmer!
    Ønsker deg en fin jul!

    klem fra Turid :)

    SvarSlett
  3. Så heldig du var ;) Alltid gøy å vinne. tusen takk for superkoselig kommentar på min blogg. Jeg har ikke brukt spellbindersdies, men GoKreate dies som jeg håper snart blir å finne hos kreativehender.no men når jeg bruker dies tegner jeg ofte av rundt diesen og klipper for hånd for å få mindre avstand ;). Håper du tar turen innom bloggen min igjen, og takk igjen for superkoselig kommentar
    Klem Tonje

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails