onsdag 28. desember 2011

Julekort

Her kommer ett vanlig julekort, måtte bare ta med det før jeg tar kvelden :) Har sett over bilder og kjenner at jeg angrer på at jeg ikke legger ut etterhvert! Kanskje jeg lærer noe her også!

Dette kortet er laget etter skisse, og var med på KOM sin utfordring! Likte veldig å lage dette kortet. Ble gjort kvelden før en sykehusinnleggelse. Gjorde så jeg virkelig fikk slappet av. På alle julekorta mine er venstre siden inni kortet satt av for evnt. bilde (det bruker jeg).

Her har jeg brukt bazzillark, mønsterark fra papirdesigne, charms fra Kuttut, halvperler fra WOC, spellbinders, snøkrystall punch fra MS og sløyfebånd <3

Forsiden:
 Inni:
 Baksiden:


Liten feil på baksiden, men ellers fornøyd til å føle meg som nybegynner :)

4 kommentarer:

  1. Dette var nydelig. Og så lekkert dekorert det var inni!

    SvarSlett
  2. Herlig kort, Ellen! Nå har jeg god til til å besøke bloggen din :-)

    Er forresten greit å skru av ordbekreftelsen i bloggen (under innstillinger - kommentarer).

    SvarSlett
  3. Et flott julekort, fint med snøfnuggkanten.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Vakkert kort og fine farger. Hvilken punch er det du har brukt?

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails