mandag 6. august 2012

God bedringskort

Dette kortet var ett spesielt kort å lage. Jeg lagde det for mamma og pappa. Et kort som skulle gies søskenbarnet mitt da hun fikk en alvorlig sykdom.......men heldigvis ser det nå ut til å gå bra for henne <3<3<3 Kjenner at de kortene er veldig spesielle. Byttet ut forside bilde i siste liten, derfor har det bilde på skrå ett uklart bilde, fordi jeg glemte å ta en slikt bilde med riktig motiv :)

Det jeg har brukt:
Ark
: Lilla og hvitt bazzillark
Mønsterark: Bilde fra nett og ett annet av mine favoritt Pion mønsterark fra serien Sagan om våren. Denne gang "Viol".
Stempelpute: Svertet kantene med distress ink vintage photo.
Stempler: Diktet er hentet fra eget maleri og det personlig stempel fra Scrapmagasinet.
Dies/punch: Cherry Lynn Dies - Victorian Romance Flourich på baksiden og Mega Fanciful Flourich på forsiden. Innikortet er det brukt Martha Stewart punch og spellbinders labels eighteen.
Blomster/bling: Blomster fra WOC,  perler fra ebay, hjerter fra kort og godt, hjertecharms, kakeserviett og blonder <3<3<3




Forsiden:



Forsiden skrå:



Innsiden:



Dikt på siden:


Baksiden:






Utfordringer jeg ønsker å delta på:

Nordsalten hobbyklubb   - Alt går

Papirdokkene - Bildeinspirasjon lilla, blomster <3

Kort O Mania - Fargerikt

Scrap a long - Blomster <3<3<3

Scrapperiket - Sommer



Super masse takk for at dere tar dere tid til å titte, det gjør meg så godt. Det at dere tar dere tid til en kommentar eller bli følger gjør meg kjempe glad <3<3<3 

14 kommentarer:

  1. Så flott et kort! Lekkert pynte, flotte farger og en god tanke bak :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Nydelig kort :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  3. Så vakkert kort du har laget :-)
    Takk for at du deltar hos Kort O Mania!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  4. Dette var et lekkert kort. Herlig motiv og flott pyntet.
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene, og lykke til.

    Klem :o)

    SvarSlett
  5. Så flott kort !


    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  6. Flott kort! Og den kantpunchen tror jeg at jeg må låne, den var fin :-)

    SvarSlett
  7. Flott sommerkort du har laget. Fint å se hvordan du har latt deg inspirere av bildet vårt.
    Lykke til!
    Angella, Papirdokkene

    SvarSlett
  8. Så fint dette var!! Et virkelig nydelig kort:)

    SvarSlett
  9. Veldig fine farger på dette kortet.
    Jeg likte oppsettet godt også, så tror jeg må lifte det en gang.
    Marianne

    SvarSlett
  10. Vakkert kort! Fine farger og nydelig pyntet. Vakkert dikt også!
    Takk for at du deltar på Papirdokkenes utfordring!

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  11. Nydelig kort i flotte duse farger :o)

    Takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden

    Beate

    SvarSlett
  12. Nydelig kort! Takk for at du scrapper med NSHK.
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  13. Nydelig kort du har laget :) Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  14. For et nydelig kort ! :)
    Så mange flotte, rett og slett vakre detaljer. Nydelig papir du har brukt også ! :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails