fredag 24. august 2012

Konfirmasjonskort, jente!

Her kommer ett konfirmasjonskort til jente, ett klassisk 6 * 6 kort i ikke så klassisk jentefarge.....men i blå <3 Alikevel ble det veldig jentete, takket være de nydelige pionarkene <3<3<3 Kortet ble veldig godt mottatt, og det er moro! Håper dere også liker det <3

Vil med dette jentete monokramiske, sommerinspirerte, fremtidsrettede med blomster, perler og liten bling, utformet med dies kortet delta i noen utfordringer, som fortsatt er like inspirerede....men desverre ikke så vinnende...men en dag snur det ;) Føler det på meg <3

Det jeg har brukt:
Ark
: Blått og vanilla bazzillark
Mønsterark: Favoritt Pion Design - Från Mitt Hjärta II - denne gangen - Förgätmigej 12x12", både forsiden og baksiden.
Stempelpute: Svertet kantene med distress ink vintage photo, tekststemplene med svart Memento
Stempler: Tekststempler fra Kort og Godt og det personlig stempel fra Scrapmagasinet.
Dies/punch: Cherry Lynn Dies - sommerfugl og spellbinders labels eighteen.
Blomster/bling: Perler fra ebay, charms fra KuttUt, og blonder <3<3<3
Forsiden av kortet:


Innsiden av kortet:



Baksiden av kortet:


Hva syntes dere? Noe jeg kunne gjort annerledes? Hadde egentlig lag en tag jeg skulle stikke under foran med noen gode ord på ferden, pyntet med perler og korscharms....men desverre glemte jeg jo d... så limte igjen hele midten på kortet....men men!

Tilslutt utfordringene jeg ønsker og delta i, og kanskje snart håpe at Radon trekker ut.....men det som bryr meg mest..........kommentarene, de gode kommentarene jeg får av dere. Helt utrolig fantastisk <3 Føler at det en gjør er litt i riktig vei oppover i håp om en gang komme opp dit jeg virkelig ønsker å være <3

Ett trykk- Trykkpressa - inspirert av bilde (jeg ble inspirert av det blåe og sommer som sommerfugler og blomster)




 
 
Sånn, det var de for denne gang, satser bare på norske jeg da :) Hint om andre jeg kan ha mulihet i taes i mot med takk <3

Nok en gang, tusen millioner takk for at dere tat dere tid til å titte og kommentere (og å bli følgere), dere er så gossine <3 Gjør meg glad for det jeg kan <3, i dager som jeg føler meg nede og smerter herjer......men nå er det ett håp i det fjerne, skrive om det en annen gang :) Men, gleden er stor og håpet likeså <3<3<3

Vi "sees" snart igjen!

15 kommentarer:

  1. Flott kort du har laget, søtt med sommerfuglene :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort !!
    Flott pyntet både utenpå og inni.

    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  3. Jeg synes det er et rigtigt fint kort, og jeg er ikke så optaget af "jente- og guttefarver" så længe kortet passer til modtageren.Det er også nydeligt at du har pyntet alle sider!

    SvarSlett
  4. Flott jentekort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Råflott kort.. Og ja det ble jente-te og fint.. Og digget de sommerfuglene.. Lurer på om ikke den dieèn må bli med meg hjem neste gang jeg er ute og shopper ;-)

    SvarSlett
  6. Det var et nydelig kort, Ellen. Vakker tekst og vakkert bygd opp. Kjempehyggelig at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb, men oppgaven heter Perler OG bling og jeg kan ikke se blingen. Du skriver at du har brukt den. Kunne du kanskje forklart hvor den er? Vil jo så gjerne godkjenne bidraget ditt. Klem, Lene

    SvarSlett
  7. Nydelig! Takk for at du deltar i Ett trykks utfordring ♥

    SvarSlett
  8. Lekkert kort! Likte at det var så gjennomført i stilen:)

    SvarSlett
  9. Nydelig kort! Koselig tekst og flott pyntet!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene :)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  10. Lekkert kort!

    Den esken du så på bloggen min er laget ved hjelp av en Sizzix dis som heter "Pillow box"

    SvarSlett
  11. Så nydelig kort dette var! Jeg elsker også Piondesign vakre ark, og de skjønne "Forglem meg ei" blomstene er min absolutte favoritt :-)) De passet absolutt perfekt til et jente-konfirmasjonskort!

    Tusen takk for veldig koselige ord i bloggen min, ble rørt av så fine ord :-)

    Vi er så heldig at vi har en lokal butikk her i Alta som tar inn det meste vi ønsker, deriblant Papirdesign og Piondesigns papir :-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  12. Nydelig kort og så vakre sommerfugler


    Riktig Godt Nyttår til deg¨
    Klem Fra Eva helen

    SvarSlett
  13. For et vakkert og gjennomført kort, og jeg elsker de sommerfuglene!

    Legger meg til som følger av bloggen din :)
    Ønsker deg et godt nytt år!

    SvarSlett
  14. Kjempenydelig kort. Mange flotte detaljer. <3 Liker de tekststemplene du har brukt, og selvfølgelig de utrolig fine Pion arkene. De er jeg en stor fan av. He, he...
    tuusen hjertelig takk for kjempekoselig komentar i bloggen min, rødma jeg.

    Stor klem Beatrice

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails